නිමේෂ් ගමගේ විසින් 2013.05.
Ayesha Dilhani
නැහැ ! කතෝලික අයට පල්ලිය විවාහ වෙන්න විවුර්තයි .. ඒ නිසා මම නං හිතන්නේ පන්සලේ විවාහ වෙන්න දෙනවා නං ඒක ලොකු වටිනාකමක් කියල !
Methmalie Dissanayake
ගිහියෝන්ගේ ආවාහ විවාහ සම්බන්ධතා වල හාමුදුරුවරු මැදිහත් වීම විනය විරෝධී කටයුත්තක් ද..? පිච්ච මල පොතේ රාහුල හාමුදුරුවෝ එහෙම කියනවා කියල මතකයක් තියෙනවා මට.
Nimesh Gamage
Ayesha පන්සල කියන්නේ ගිහි බැඳීම් අත අරින තැනක් .. එහෙම තැනක ගිහි බැදීම් ඇති කරන එක තාර්කිව හරි මට වැරදි දෙයක් ලෙස පෙන්නේ ...
Ayesha Dilhani බුදුහාමුදුරුවෝ කවදාවත් කියල නැහැ ගිහි බැඳීම් අත් හරින්න කියල !! කොහෙද කියල තියෙන්නේ ?? ඒ පැවිදි කට්ටියට !
Fiqri Ismail
පැවිදි අයට විශේෂ නීති පැනව්වා... උන්වහන්සේ දේශනා කලේ ගිහි ගෙදර ගින්නක් කියලා ආයේ බැඳීම් ගැන කියන්න දෙයක් නැහැ.. ඒ වගේන නිමේෂ් කිව්වා කියන්නේ පන්සල කියන්නේ ඒකට සුදුසු තැනක් නෙමෙයි...
Sachithra Darshana
නිමා පටලගන්න එපා.. බුදුරජාණන් වහන්සේ පැහැදිලිවම ගිහියන්ට හා පැවිද්දන්ට වෙන වෙනම ධර්මය දේශණාකොට තිබෙනවා.. ඔය තර්කයම තමයි. මිනිහෙක් උනාම එක්කෝ පවුලක් වෙන්න ඕනේ නැත්නම් පන්සලක් වෙන්න ඔනේ කියලා ගැමි ව්යවහාරයේ එන්නෙත්... ඔය දෙකටම නැතිව ගෙවන එවුන් ඉස්සල්ලම ඒ ගැන දැනුවත් උනා නම් හරි. මගේ පෞද්ගලික මතය පන්සල විවාහයකට සුදුසු තැනක්... තමන්ගේ ජීවිතේ අළුතෙන් පටන් ගැනීම හාමුදුරු කෙනෙකුගේ ආශීර්වාද මැද ආගමික වතාවත් හරහා පටන් ගැනීම ඉතා හොඳයි.. නමුත් වෙන්නේ පන්සල වෙඩින් හෝල් එකක් වෙලා උත්සවයක් යන එක නම් මම ඒකට එකඟ නෑ ඒ සඳහා වෙනම තැන් තියෙනවා. ඔය සම්ප්රදාය මතක විදිහට රැල්ලක් විදිහට ගෙනාවේ ප්රවීණ නළු කමල් අද්දරාරච්චිගේ දැනට පවතින විවාහයයි. දැන් එය රැල්ලක් වෙලා....
Ayesha Dilhani
අන්න ඕක තමයි මම ත් කියන්න ගියේ .. මේ කාලේ විවාහ උත්සව ගන්න විදියට පන්සලේ ගත්තෝ ත් නං ඉතින් ඉවරයි !! විවාහය පමණක් පන්සලේ කරලා උත්සවේ වෙන තැනක දාගන්න ඕනේ !!
Hasangi Kollure
මෙහෙමයි...පන්සලකට ගිහින් ආශිර්වාද ගැනීම වෙනයි,පන්සලේ උත්සවය පැවැත්වීම වෙනයි...
Fiqri Ismail
විවාහය පන්සලට සුදුසු තැනක් නෙමෙයි... ඒක ගිහියන්ගේ උත්සවයක්.. අබ්රහ්මචරියාවේ වෙසන පැවදි උතුමන් ඉන්න තැනක් පන්සල කියන්නේ.. ඔය බටහිර අභාෂයෙන් ආපු විකාර නිසා තමයි පන්සලේ විවාහ උත්සව... බුදුමැදුරේ ෆොටොග්රැපි වගේ ඒවා එන්නේ...
Nimesh Gamage
ගිහි බැඳීම් අත අරින්න කියලා නැති උනාට බැඳීමක් කියන්නේ සංසාරේ දික් කර ගැනීමක් ...
Sachithra අනිවාර්යයෙන්ම හාමුදුරුවන්ගේ ආශීර්වාදය මත අරඹන එක හොඳයි.. ඒ හින්දාම තමා අපේ අක්කාගේ වේදඩ්න් එකට කලින් අපි ගෙදර වරු පිරිතක් කියලා ආශීර්වාද ගත්තේ.. නමුත් පන්සලේ විවාහය ගන්නවා කියන්නේ එකනම් අනුමත කරන්නේ නැ
Sachithra Darshana
ඒක තමයි බන් කියලා තියෙන්නේ.. පන්සලේ විවාහය ආගමානුකූලව කරලා දානය පිලිගන්නවලා ඒ විදිහට ජීවිතය පටන්ගත්ත යාළුවෙක් මට ඉන්නවා... ඌගේ වෙඩිම මට නම් පට්ට.. අපිට තිබුනේ දානයක් එක මසක්වත් තිබුනේ නෑ.. ඇලකොහොල් නෑ... බොන එවුන් ආවෙත් නෑ.
Ayesha Dilhani
මම නං කියන්නේ විවාහ වෙන නැකත විතරක් පන්සලේ තියලා ඊට පස්සේ කන්න බොන්න දෙන දෙයක් හෝල් එකේ දෙන්න කියල !
Nimesh Gamage
ෆික්රි කියපු දේට තව දෙයක් එකතු කලොත් ..ගිහි ගේ අත ඇරලා නිවන් මාර්ගය හොයාගෙන යන හාමුදුරුවන්ට අපි ලස්සනට ඇඳලා පැලදලා ගියාම ඒ ගොල්ලන්ගේ සිත් සසල වෙනවා නේද ...
Hansaka Wickramasinghe
විවාහය යනු හුදෙක් ගිහි කටයුත්තක්. එය පංසලේ පැවැත්විය යුතු නෑ. එමෙන්ම එය නිදහසේ කරන්නත් පංසලේ ඉඩක් නෑ. මේක බටහිරින් ආපු තවත් අන්ඩරයක් විතරයි. ඕනෙනම් බැඳලා ඉවරවෙලා පංසලට ගිහින් හමුදුරුවන්ගේ ආශීර්වාද අරගන්න එකයි කරන්න තියෙන්නෙ.
පල්ලියෙ විවාහ විම කතෝලික අයට එසේම විය යුතුයි. මොකද එයාලගේ විවාහය දෙවියන් හා බැඳී තියෙනවා.
බෞද්ධයො කියන්නෙ කතෝලික අය කියනවා වගේ පාපයෙන් උපදින අය නෙමේ. මනුශ්යය ජන්මයක් ලබන එකත් වාසනාවක්. පංසල ආගමික කටයුතු වලට තියලා ගිහි උත්සව ගෙවල් හෝ වෙනත් තැනක තියා ගන්නවා නම් තමා හොඳ.
Udara S C Wilathgamuwa
ඔය විවාහය පන්සලේ සුට්ටක් ගමු කියලා කියලා දැන් මහ වසංගතයක් වෙලා,නියපොත්තෙන් කඩන්න තිබ්බ දේ.පේන්නැද්ද මානෙල්වත්ත පන්සල..මෙහෙණින් වහන්සේලා පෙළට වඩිනවා.මගුල් කාර් පේලියට නවත්තලා..මගුල් ජෝඩු පේළියට ෆොටෝ ගන්නවා..ඒකට කියන්නෙ සහජීවනයද? මන්දා,.රාගය සහිත හිත් නොසැලේද
Sachithra Darshana
මන් අදහස් කලේ උත්සව ගැනීමකින් තොරව දානමය පිංකමක් හා ධර්ම දේශනාවක් සමඟ සිදුවන විවාහයක් මිස පන්සල තුල විවාහ උත්සව ගැනීම පිලිබඳව නොවෙයි. අත්දැකීමක් මත කෙරුනු අදහස් දැක්වීමක් පමණි.
Nimesh Gamage
ඉතින් මචෝ ඕක විවාහ වෙන දවසටම කරන්න ඕනේ ද ? අර මං කලින් කිවා වගේ විවාහයට දවස් 2-3 කට පෙර සතියකට පෙර වගේ ඕකම කරන්න පුළුවන් නේ බං
Fiqri Ismail නිමෙෂ් කියන විදිහට තමයි පෙර බෞද්ධයෝ කලේ.. විවාහයට පෙර දානමාන දීලා අවසර අරගෙන .. පසුව ගෙදර විවාහය ගත්තේ.. ඒක්රමයට බොහෝ පින්වත් අය ගැබට එනවා..
Hansaka Wickramasinghe
අවසර අරගෙන ? අවසර ගන්නෙ ඇයි ෆික්රි?
Udara S C Wilathgamuwa
අපේ අයගෙ අනන්යාතාවයන් ඉතා පැහැදිලිව අනෙක් අය හොරාගනිද්දි අනෙක් අයගෙ කසිකබල් දේවල් අරගෙන අපේ අනන්යතාවය විකෘති කරගනිමින් යන ගමනේ තවත් එක් විජ්ජුම්බරයකි.
දර්ශන විමුක්ති
මට නම් හිතෙන්නෙ ඒකෙ වැරැද්දක් නෑ. හැබැයි පන්සලක හැසිරෙන්න ඕන ආකාරය දන්නවනෙ.
දර්ශන විමුක්ති
තායිලන්තයේ මල ගෙවල් නෑ. මැරුණම අදාහන කටයුතු කරන්නෙ පන්සලේ. කෑම බීමත් පන්සලෙන්. හැබැයි බිලක් දානව වියදම් වලට.
Nimesh Gamage
අවමගුලකදී මචං කොහොමත් පන්සල අපෙත් ලොකු දායකතාත්වයක් දෙනවා නේ ... වෙනස පන්සලේ ම අදාහන කටයුතු කරන එක
දර්ශන විමුක්ති
ඉතිං මගුලට දායක උනාම වරද මොකද්ද ?
Hansaka Wickramasinghe
අවමගුලක් ප්රිති ජනක, නැටුම් ගැයුම් තියෙන උත්සවයක්ද?
විවාහයක් මරණයක් මෙන් අනිත්යය මෙනෙහි කරන, සත්යාවබෝධයට යන්තමින් වත් පොටක් පාදගන්න බලන අවස්ථාවක්ද?
විවාහය පන්සලට සුදුසු තැනක් නෙමෙයි... ඒක ගිහියන්ගේ උත්සවයක්.. අබ්රහ්මචරියාවේ වෙසන පැවදි උතුමන් ඉන්න තැනක් පන්සල කියන්නේ.. ඔය බටහිර අභාෂයෙන් ආපු විකාර නිසා තමයි පන්සලේ විවාහ උත්සව... බුදුමැදුරේ ෆොටොග්රැපි වගේ ඒවා එන්නේ...
Nimesh Gamage
ගිහි බැඳීම් අත අරින්න කියලා නැති උනාට බැඳීමක් කියන්නේ සංසාරේ දික් කර ගැනීමක් ...
Sachithra අනිවාර්යයෙන්ම හාමුදුරුවන්ගේ ආශීර්වාදය මත අරඹන එක හොඳයි.. ඒ හින්දාම තමා අපේ අක්කාගේ වේදඩ්න් එකට කලින් අපි ගෙදර වරු පිරිතක් කියලා ආශීර්වාද ගත්තේ.. නමුත් පන්සලේ විවාහය ගන්නවා කියන්නේ එකනම් අනුමත කරන්නේ නැ
Sachithra Darshana
ඒක තමයි බන් කියලා තියෙන්නේ.. පන්සලේ විවාහය ආගමානුකූලව කරලා දානය පිලිගන්නවලා ඒ විදිහට ජීවිතය පටන්ගත්ත යාළුවෙක් මට ඉන්නවා... ඌගේ වෙඩිම මට නම් පට්ට.. අපිට තිබුනේ දානයක් එක මසක්වත් තිබුනේ නෑ.. ඇලකොහොල් නෑ... බොන එවුන් ආවෙත් නෑ.
Ayesha Dilhani
මම නං කියන්නේ විවාහ වෙන නැකත විතරක් පන්සලේ තියලා ඊට පස්සේ කන්න බොන්න දෙන දෙයක් හෝල් එකේ දෙන්න කියල !
Nimesh Gamage
ෆික්රි කියපු දේට තව දෙයක් එකතු කලොත් ..ගිහි ගේ අත ඇරලා නිවන් මාර්ගය හොයාගෙන යන හාමුදුරුවන්ට අපි ලස්සනට ඇඳලා පැලදලා ගියාම ඒ ගොල්ලන්ගේ සිත් සසල වෙනවා නේද ...
Hansaka Wickramasinghe
විවාහය යනු හුදෙක් ගිහි කටයුත්තක්. එය පංසලේ පැවැත්විය යුතු නෑ. එමෙන්ම එය නිදහසේ කරන්නත් පංසලේ ඉඩක් නෑ. මේක බටහිරින් ආපු තවත් අන්ඩරයක් විතරයි. ඕනෙනම් බැඳලා ඉවරවෙලා පංසලට ගිහින් හමුදුරුවන්ගේ ආශීර්වාද අරගන්න එකයි කරන්න තියෙන්නෙ.
පල්ලියෙ විවාහ විම කතෝලික අයට එසේම විය යුතුයි. මොකද එයාලගේ විවාහය දෙවියන් හා බැඳී තියෙනවා.
බෞද්ධයො කියන්නෙ කතෝලික අය කියනවා වගේ පාපයෙන් උපදින අය නෙමේ. මනුශ්යය ජන්මයක් ලබන එකත් වාසනාවක්. පංසල ආගමික කටයුතු වලට තියලා ගිහි උත්සව ගෙවල් හෝ වෙනත් තැනක තියා ගන්නවා නම් තමා හොඳ.
Udara S C Wilathgamuwa
ඔය විවාහය පන්සලේ සුට්ටක් ගමු කියලා කියලා දැන් මහ වසංගතයක් වෙලා,නියපොත්තෙන් කඩන්න තිබ්බ දේ.පේන්නැද්ද මානෙල්වත්ත පන්සල..මෙහෙණින් වහන්සේලා පෙළට වඩිනවා.මගුල් කාර් පේලියට නවත්තලා..මගුල් ජෝඩු පේළියට ෆොටෝ ගන්නවා..ඒකට කියන්නෙ සහජීවනයද? මන්දා,.රාගය සහිත හිත් නොසැලේද
Sachithra Darshana
මන් අදහස් කලේ උත්සව ගැනීමකින් තොරව දානමය පිංකමක් හා ධර්ම දේශනාවක් සමඟ සිදුවන විවාහයක් මිස පන්සල තුල විවාහ උත්සව ගැනීම පිලිබඳව නොවෙයි. අත්දැකීමක් මත කෙරුනු අදහස් දැක්වීමක් පමණි.
Nimesh Gamage
ඉතින් මචෝ ඕක විවාහ වෙන දවසටම කරන්න ඕනේ ද ? අර මං කලින් කිවා වගේ විවාහයට දවස් 2-3 කට පෙර සතියකට පෙර වගේ ඕකම කරන්න පුළුවන් නේ බං
Fiqri Ismail නිමෙෂ් කියන විදිහට තමයි පෙර බෞද්ධයෝ කලේ.. විවාහයට පෙර දානමාන දීලා අවසර අරගෙන .. පසුව ගෙදර විවාහය ගත්තේ.. ඒක්රමයට බොහෝ පින්වත් අය ගැබට එනවා..
Hansaka Wickramasinghe
අවසර අරගෙන ? අවසර ගන්නෙ ඇයි ෆික්රි?
Udara S C Wilathgamuwa
අපේ අයගෙ අනන්යාතාවයන් ඉතා පැහැදිලිව අනෙක් අය හොරාගනිද්දි අනෙක් අයගෙ කසිකබල් දේවල් අරගෙන අපේ අනන්යතාවය විකෘති කරගනිමින් යන ගමනේ තවත් එක් විජ්ජුම්බරයකි.
දර්ශන විමුක්ති
මට නම් හිතෙන්නෙ ඒකෙ වැරැද්දක් නෑ. හැබැයි පන්සලක හැසිරෙන්න ඕන ආකාරය දන්නවනෙ.
දර්ශන විමුක්ති
තායිලන්තයේ මල ගෙවල් නෑ. මැරුණම අදාහන කටයුතු කරන්නෙ පන්සලේ. කෑම බීමත් පන්සලෙන්. හැබැයි බිලක් දානව වියදම් වලට.
Nimesh Gamage
අවමගුලකදී මචං කොහොමත් පන්සල අපෙත් ලොකු දායකතාත්වයක් දෙනවා නේ ... වෙනස පන්සලේ ම අදාහන කටයුතු කරන එක
දර්ශන විමුක්ති
ඉතිං මගුලට දායක උනාම වරද මොකද්ද ?
Hansaka Wickramasinghe
අවමගුලක් ප්රිති ජනක, නැටුම් ගැයුම් තියෙන උත්සවයක්ද?
විවාහයක් මරණයක් මෙන් අනිත්යය මෙනෙහි කරන, සත්යාවබෝධයට යන්තමින් වත් පොටක් පාදගන්න බලන අවස්ථාවක්ද?
Chandrika Yahampath
අනෙක් හැම බෞද්ද රටකම විවාහ වෙන්නෙ පන්සලේ....ප්රමුක තැන දෙන්නෙ පන්සලට.... එහි ඇති වරදක් නැහැ...අපි හැම සුබ දෙයක්ම කරන්න පෙර පන්සල් යනව දානමාන දෙනව..එහෙමනම් විවාහය සිදුවන්න උවමනාත් පන්සලක තමයි.... බොරු දේවල් වලින් ගොඩක් තෙර වෙනව එහෙම කරනවනම්.... දැන් දැන් බොහෝ දෙනෙක් එහෙම කරනව ෆන්ශන් එකක් හෝටලයක ගන්නව....හැබැයි එය විකාරයක් කරනොගත යුතුයි.....පන්සලකට සුදුසු විදියට යායුතුයි....
දර්ශන විමුක්ති
පන්සලට යන්න ඕනි දුකට විතරද ?
Hansaka Wickramasinghe
දැං කණකර පුරෝගෙන පැශන් එකට පංසල් යන්න ගියාම හොඳද චන්ද්රිකා. පංසලේ විවාහය තිබීමම පැශන් එකක් කරගෙන නෙ තියෙන්නෙ.
Hansaka Wickramasinghe
දුකට වත් සැපටවත් නෙමෙයි, පංසලට යන්න ඕනේ ..
http://en.wikipedia.org/wiki/Buddhist_view_of_marriage
Hansaka Wickramasinghe
Chandrika Yahampath තායිලන්තෙ එහෙම පිරිමියෙක් අවුරුද්දක්ද කොහෙද මහණ වී සිටිය යුතුයි. ඉතින් ඇයි ඒ වගේ සාධනීය දේවල් මෙහෙට ගේන්න හදන්නෙ නැතුව පංසල්වල විවාහය විතරක් ගේන්න හදන්නේ. ඉස්සෙල්ලා ගේන්න ඕනෙ අර වගේ දේවල්නේ..
Waruna Ratnayake
පන්න+ශාලා = පන්සල. පන් හෙවිලි කල මඩුවක් තමා පන්නශාලා වෙන්නෙ. එහි වැඩ වසන්නෙ අපිස් ජිවිත ගතකරල මොක්ශය පතන අය. ඒවයේ සිත් ඇද බැඳගන්න දේ තිබ්බෙ නෑ. විවාහය බැඳීමක්. ඒ සඳහා පන්සලක් කිසි සේත්ම නුසුදුසුයි. පෙර කල හුන් අඹුසැමියන් පවා පන්සලට ගියෙ වෙන වෙනම. අත් වැල් අල්ලගෙන ගිහින් එක මලක් දෙන්නමපුජා කරල ජාති ජාති මගෙ වෙන්න කියල ප්රාර්තනා කලේ නෑ.මේක හින්දු වරු, ක්රිස්තියානිවරු, මුස්ලිම් වරු කරන දෙයක්. මේක හීනෝ, ගම්මො, පොඨුජ්ජනිකො, අනරියො, අනත්ත හිතෝ වෙන සිද්ධියක්.
Udara S C Wilathgamuwa
මමත් තේරෙන සිංහලෙන් කිව්වා.ඔය මොක කිව්වත් ආයෙම එකෙක් කියයි අවුලක් නැ කියල.ඒවා කියවනවද මන්දා අපේ වචන නාස්ති වේ..
Fiqri Ismail
<<පන්න+ශාලා = පන්සල. පන් හෙවිලි කල මඩුවක් තමා පන්නශාලා වෙන්නෙ.>> මේකට එකඟ නැති වුනාට අනෙක් කාරණාවලට මම වරුණ එක්ක එකඟයි...
Methmalie Dissanayake
Fiqri අයියේ..ගිහියන්ගේ ආවාහ විවාහ බැඳීම වලට හාමුදුරුවරු මැදිහත් වෙන එක විනය විරෝධී දෙයක් ද..?
Fiqri Ismail
විනය හැටියට.. ස්වාමින්වහන්සේ කෙනෙකුට ගිහියෙකුට බට පතුරක් දෙන තරමට හෝ සම්බන්ධයක් තියාගන්න බැහැ..
Udara S C Wilathgamuwa
විනය පැත්තක තිබ්බත්,සාමාන්ය බොදු අනන්යතාව ගැන හිතුවත් මෙක පට්ට මෝඩ වැඩක්
Fiqri Ismail
ආනන්ද හාමුදුරුවෝ බුදුන්වහන්සේගෙන් එකතරා අවස්ථාවකට අහනවා ස්වාමිනී මේ කාන්තාවන් සම්බන්ධව අපි කෙසේ හැසිරිය යුතුද .. කියලා.. එවිට උන්වහන්සේ කියනවා "ඇහැට නොදකින තරමට හොඳයි.." කියල.. ඉතින් පන්සලේ වෙඩිං ගන්න එක ගැන කවර කතාද..
අනෙක් හැම බෞද්ද රටකම විවාහ වෙන්නෙ පන්සලේ....ප්රමුක තැන දෙන්නෙ පන්සලට.... එහි ඇති වරදක් නැහැ...අපි හැම සුබ දෙයක්ම කරන්න පෙර පන්සල් යනව දානමාන දෙනව..එහෙමනම් විවාහය සිදුවන්න උවමනාත් පන්සලක තමයි.... බොරු දේවල් වලින් ගොඩක් තෙර වෙනව එහෙම කරනවනම්.... දැන් දැන් බොහෝ දෙනෙක් එහෙම කරනව ෆන්ශන් එකක් හෝටලයක ගන්නව....හැබැයි එය විකාරයක් කරනොගත යුතුයි.....පන්සලකට සුදුසු විදියට යායුතුයි....
දර්ශන විමුක්ති
පන්සලට යන්න ඕනි දුකට විතරද ?
Hansaka Wickramasinghe
දැං කණකර පුරෝගෙන පැශන් එකට පංසල් යන්න ගියාම හොඳද චන්ද්රිකා. පංසලේ විවාහය තිබීමම පැශන් එකක් කරගෙන නෙ තියෙන්නෙ.
Hansaka Wickramasinghe
දුකට වත් සැපටවත් නෙමෙයි, පංසලට යන්න ඕනේ ..
http://en.wikipedia.org/wiki/Buddhist_view_of_marriage
Hansaka Wickramasinghe
Chandrika Yahampath තායිලන්තෙ එහෙම පිරිමියෙක් අවුරුද්දක්ද කොහෙද මහණ වී සිටිය යුතුයි. ඉතින් ඇයි ඒ වගේ සාධනීය දේවල් මෙහෙට ගේන්න හදන්නෙ නැතුව පංසල්වල විවාහය විතරක් ගේන්න හදන්නේ. ඉස්සෙල්ලා ගේන්න ඕනෙ අර වගේ දේවල්නේ..
Waruna Ratnayake
පන්න+ශාලා = පන්සල. පන් හෙවිලි කල මඩුවක් තමා පන්නශාලා වෙන්නෙ. එහි වැඩ වසන්නෙ අපිස් ජිවිත ගතකරල මොක්ශය පතන අය. ඒවයේ සිත් ඇද බැඳගන්න දේ තිබ්බෙ නෑ. විවාහය බැඳීමක්. ඒ සඳහා පන්සලක් කිසි සේත්ම නුසුදුසුයි. පෙර කල හුන් අඹුසැමියන් පවා පන්සලට ගියෙ වෙන වෙනම. අත් වැල් අල්ලගෙන ගිහින් එක මලක් දෙන්නමපුජා කරල ජාති ජාති මගෙ වෙන්න කියල ප්රාර්තනා කලේ නෑ.මේක හින්දු වරු, ක්රිස්තියානිවරු, මුස්ලිම් වරු කරන දෙයක්. මේක හීනෝ, ගම්මො, පොඨුජ්ජනිකො, අනරියො, අනත්ත හිතෝ වෙන සිද්ධියක්.
Udara S C Wilathgamuwa
මමත් තේරෙන සිංහලෙන් කිව්වා.ඔය මොක කිව්වත් ආයෙම එකෙක් කියයි අවුලක් නැ කියල.ඒවා කියවනවද මන්දා අපේ වචන නාස්ති වේ..
Fiqri Ismail
<<පන්න+ශාලා = පන්සල. පන් හෙවිලි කල මඩුවක් තමා පන්නශාලා වෙන්නෙ.>> මේකට එකඟ නැති වුනාට අනෙක් කාරණාවලට මම වරුණ එක්ක එකඟයි...
Methmalie Dissanayake
Fiqri අයියේ..ගිහියන්ගේ ආවාහ විවාහ බැඳීම වලට හාමුදුරුවරු මැදිහත් වෙන එක විනය විරෝධී දෙයක් ද..?
Fiqri Ismail
විනය හැටියට.. ස්වාමින්වහන්සේ කෙනෙකුට ගිහියෙකුට බට පතුරක් දෙන තරමට හෝ සම්බන්ධයක් තියාගන්න බැහැ..
Udara S C Wilathgamuwa
විනය පැත්තක තිබ්බත්,සාමාන්ය බොදු අනන්යතාව ගැන හිතුවත් මෙක පට්ට මෝඩ වැඩක්
Fiqri Ismail
ආනන්ද හාමුදුරුවෝ බුදුන්වහන්සේගෙන් එකතරා අවස්ථාවකට අහනවා ස්වාමිනී මේ කාන්තාවන් සම්බන්ධව අපි කෙසේ හැසිරිය යුතුද .. කියලා.. එවිට උන්වහන්සේ කියනවා "ඇහැට නොදකින තරමට හොඳයි.." කියල.. ඉතින් පන්සලේ වෙඩිං ගන්න එක ගැන කවර කතාද..
Methmalie Dissanayake
එහෙනම් ඉතින් කොහොමත් පන්සලක විවාහයක් ගන්න එක සුදුසු නෑ..අනිත් තර්ක විතර්ක කෙසේ වෙතත්.
මට මතකයි පිච්ච මල පොතේ රාහුල හාමුදුරුවෝ ලඟට ගෑනු කෙනෙක් එනවා එයාගේ පුතා ට ව්වාහ කරලා දෙන්න බලාපොරොත්තු වෙන ගෑනු ළමයාගේ ගෙදර අයට ඒ කොල්ල ගැන විස්තර කියන්න පුලුවන්ද කියල අහන්න.
එතකොට තමා රාහුල හාමුදුරුවෝ කියන්නේ ඒ වගේ දේවල් වලට මැදිහත් වෙන්න විනයෙන් ඉඩක් නෑ කියල.
Dushmantha Nuwan Bandara
වෙඩිම්ක් ගන්න මෙච්චර තැන් තියෙද්දි මොකටද පන්සල අස්සට රින්ගන්න හදන්නේ ?? එතන ඉන්නේ සසර කෙටි කරන උත්සහා කරන පිරිසක්.. ඒ කොහොම උනත් ඒ නිස්සුත් තාම පෘතක්ජනයෝ.. එහෙම මනුස්සයෙක්ගේ සීලයට හානියක් නෙවෙයිද වෙන්නේ ඕකෙන්.. අනික අපේ මිනිස්සු වෙන රටකින් ආවොත් බදාගන්නෙම කුප්ප ඇවතුම් පැවතුම් මිසක් හොද දෙයක් නෙවෙයි ... මගේ පුද්ගලික මතය පන්සල ඔය වැඩේට කොහෙත්ම සුදුසු නෑ.. අර කට්ටිය කිවුවා වගේ ඕකට පස්සේ හරි කලින් හරි ගිහින් වැද පුදාගන ආශිර්වාද ගන්න එක වෙනම කතාවක්.. ඒකටත් රොත්ත පිටින් යන්නයි දෙන්නා ගිහින් එක මල පුදලා සසරේ එකට ඉන්න පතන එකයි නම් විහිලුවක්.. මොකද එකට ඉන්න ලැබෙන එක කන කැස්බෑවා විය සිදුරෙන් අහස දකිනවා වගේ වැඩක්.. අනික බුදු දහමේ හරය සසරේ එකට ඉන්නවා කියන එක නෙවෙයි සසර කෙටි කරගන්න එක...
Chandrika Yahampath
පන්සලක විවාහ ගිවිසගන්නවා පමනයි නේද එහෙම විවාහවෙනකවුරුත් කරන්නෙ....අපේ රටේ මිට පෙර සිරිතනම් විවාහයට පෙර ගෙදර වරුපිරිතක් හරි කියල දානයක් දීල තමයි බොහෝවිට විවාහයක් සිදුවන්නෙ...එහෙම නැතත් පන්සලට ගිහින් හාමුදුරුවන්ට කියල පිරිත් නූලක් එහෙම බැදගෙන එනව ආශිර්වාද අරන්..බොහෝ දුරට දැන් හැමදෙයක්ම විලාසිතාවක් වෙනව පමනයි...
http://www.facebook.com/groups/why.socialnetwork/permalink/584421648257828/
එහෙනම් ඉතින් කොහොමත් පන්සලක විවාහයක් ගන්න එක සුදුසු නෑ..අනිත් තර්ක විතර්ක කෙසේ වෙතත්.
මට මතකයි පිච්ච මල පොතේ රාහුල හාමුදුරුවෝ ලඟට ගෑනු කෙනෙක් එනවා එයාගේ පුතා ට ව්වාහ කරලා දෙන්න බලාපොරොත්තු වෙන ගෑනු ළමයාගේ ගෙදර අයට ඒ කොල්ල ගැන විස්තර කියන්න පුලුවන්ද කියල අහන්න.
එතකොට තමා රාහුල හාමුදුරුවෝ කියන්නේ ඒ වගේ දේවල් වලට මැදිහත් වෙන්න විනයෙන් ඉඩක් නෑ කියල.
Dushmantha Nuwan Bandara
වෙඩිම්ක් ගන්න මෙච්චර තැන් තියෙද්දි මොකටද පන්සල අස්සට රින්ගන්න හදන්නේ ?? එතන ඉන්නේ සසර කෙටි කරන උත්සහා කරන පිරිසක්.. ඒ කොහොම උනත් ඒ නිස්සුත් තාම පෘතක්ජනයෝ.. එහෙම මනුස්සයෙක්ගේ සීලයට හානියක් නෙවෙයිද වෙන්නේ ඕකෙන්.. අනික අපේ මිනිස්සු වෙන රටකින් ආවොත් බදාගන්නෙම කුප්ප ඇවතුම් පැවතුම් මිසක් හොද දෙයක් නෙවෙයි ... මගේ පුද්ගලික මතය පන්සල ඔය වැඩේට කොහෙත්ම සුදුසු නෑ.. අර කට්ටිය කිවුවා වගේ ඕකට පස්සේ හරි කලින් හරි ගිහින් වැද පුදාගන ආශිර්වාද ගන්න එක වෙනම කතාවක්.. ඒකටත් රොත්ත පිටින් යන්නයි දෙන්නා ගිහින් එක මල පුදලා සසරේ එකට ඉන්න පතන එකයි නම් විහිලුවක්.. මොකද එකට ඉන්න ලැබෙන එක කන කැස්බෑවා විය සිදුරෙන් අහස දකිනවා වගේ වැඩක්.. අනික බුදු දහමේ හරය සසරේ එකට ඉන්නවා කියන එක නෙවෙයි සසර කෙටි කරගන්න එක...
Chandrika Yahampath
පන්සලක විවාහ ගිවිසගන්නවා පමනයි නේද එහෙම විවාහවෙනකවුරුත් කරන්නෙ....අපේ රටේ මිට පෙර සිරිතනම් විවාහයට පෙර ගෙදර වරුපිරිතක් හරි කියල දානයක් දීල තමයි බොහෝවිට විවාහයක් සිදුවන්නෙ...එහෙම නැතත් පන්සලට ගිහින් හාමුදුරුවන්ට කියල පිරිත් නූලක් එහෙම බැදගෙන එනව ආශිර්වාද අරන්..බොහෝ දුරට දැන් හැමදෙයක්ම විලාසිතාවක් වෙනව පමනයි...
http://www.facebook.com/groups/why.socialnetwork/permalink/584421648257828/
එළ
ReplyDeleteපන්සලේදී කසාද බැඳීම පිළිබඳ අපේ කිසිදු විරෝධයක් නැත. අද කාලේ ඇතැම් පන්සල්වල සිදු වන දේ දෙස බැලූ විට යුවලක් විවාහ වීම සඳහා පන්සල තෝරා ගැනීම අහිංසක ක්රියාවකි. එහෙත්, මෙවැනි දේ සිදු වන වාතාවරණය සැකසෙන්නේ කුමන අන්දමින්දැයි විමසා බැලීම රසවත් ය.
ReplyDeleteපන්සලේදී කසාද බැඳීම පිළිබඳ අපේ කිසිදු විරෝධයක් නැත. අද කාලේ ඇතැම් පන්සල්වල සිදු වන දේ දෙස බැලූ විට යුවලක් විවාහ වීම සඳහා පන්සල තෝරා ගැනීම අහිංසක ක්රියාවකි. එහෙත්, මෙවැනි දේ සිදු වන වාතාවරණය සැකසෙන්නේ කුමන අන්දමින්දැයි විමසා බැලීම රසවත් ය.
ReplyDelete